דלית - שיטת גרינברג

יצירת קשר מהיר

השאירו את הפרטים שלכם ואחזור אליכם במהרה
שם
טלפון
אימייל
דלית גרוסנגר

דלית גרוסינגר





בטחון עצמי

חוסר בטחון עצמי מפריד אותך מהעולם: תמיד נראה לך שהאחרים בטוחים יותר,
שעדיף להסתיר את חוסר הביטחון, שלא יבחינו (עוד הפרדה מאחרים).
בינך לבין האחרים יושב "משהו" בלתי נראה אבל מאוד נוכח.

אם נוסיף לזה את הביקורת שלך על עצמך, נמצא שממש לא נעים לך והיית מעדיף לא להיות שם.
כל ניסיון לשפר את המצב דרך ניסיון להפגין בטחון - מתיש או מרע, (לפעמים זה מצליח...)
חוסר בטחון יופיע גם מול נושאים מסוימים כמו חשיבה, סיטואציה שדורשת אומץ שלדעתך אין לך, סביב מראה.

חוסר בטחון קשור מאוד בפחד, פגיעות, עלבונות וחוויות פוגעות ומשפילות מהעבר.
לא רוצים לחזור על ניסיונות וחוויות  לא נעימים מהעבר.

חוסר בטחון כרוך במאמץ פיזי גדול. תמיד יש שרירים מכווצים, או במאמץ של קפאון או תנועה בשליטה מירבית. הנשימה מצומצמת . התחושה הכללית היא של צימצום. כולל צימצום ביכולת שלך לשים לב למה שקורה לידך וסביבך. מרחב הראיה מצטמצם.
כל אלו מחריפים את התחושה.
בדרך כלל אנשים ינסו להגביר הבטחון דרך מאמץ נוסף... מאמץ גדול לנשום למרות שמחזיקים את שרירי החזה מכווצים ואת בית החזה מקובע. מאמץ גדול יותר לא לזוז, או לזוז יותר וכו'. בונים מאמץ על מאמץ.

הדרך להפסיק את כל החוויה הזו היא קודם כל להפסיק את כל המאמצים הפיזיים האלו. ללמוד לנשום יותר, להסכים להרגיש את הפחד מפני חשיפה או עלבון, ולהעיז להיות נוכח ורפוי בסיטואציה המלחיצה.
את כל אלו לומדים בתהליך.
בינתיים אתה יכול להתחיל לשים לב לסיטואציות שבהן אתה חסר בטחון במיוחד, ולזהות כמה מאמץ פיזי אתה יוצר בהן, וכמה אתה עייף אחר כך.

אתה מוזמן ליצור עימי קשר ולהתחיל ללמוד כיצד להתמודד עם חוסר ביטחון

צור קשר מהיר

שם
טלפון
מייל

 

פגישת היכרות

פגישת הכרות בחצי מחיר (125 שח) לפונים דרך האתר

שאל שאלה

אשמח לענות על שאלות

לקביעת פגישה לתחילת תהליך

050-8499011

קני סנטר החרש 16, נס ציונה

קביעת פגישה